Училището – забавление или мъчение?!
Използването на новите информационни технологии, заедно с класическите методи на преподаване спомагат за реализиране на поставените цели и задачи на обучението по всеки предмет. Моето предложение е използвайки знанията по ИТ и обръщайки се към някои добре известни методи за допитване до масата като: анкети, интервюта, комуникации, работа в екип да създадем сайт под мотото: “Училището – забавление или мъчение”. Анализирайки резултатите от събраните данни да бъдем полезни за подобряване на образователно-възпитателния процес, за постигане на по-добри резултати и превръщане на училището в желана територия за ученика.
Основна цел: Да се провокират учениците да заемат гражданска позиция по въпроси свързани с тяхното обучение, да организират проучвания, да систематизират и презентират информация с възможностите на ИТ. Активизира се мисленето, създаването на web дизайнa задържа и ангажира вниманието на учениците. Познавателната им активност се повишава и чрез използването на даден софтуер.
Целеви групи: Конкретната целева група – ученици от 8 и 9 клас, анкетират ученици от цялото училище. На базата на тези анкети създават сайт, който обобщава данните. Правят предложения за подобряване на обучението в училище, споделят кое най – много ги натоварва в учебната програма и правят предложения за облекчаването и.
Партньори: Мисията на училището е даосигурява обучение на учениците в модерна образователна среда, позволяващаразкриване и развитие на творческия потенциал на учители и ученици. Ключовият фактор, който спомогна реализирането на Добрата практика еучилищното ръководство което създава условия и предпоставки заиновации в образователно-възпитателния процес, осигурява материално-техническа база, квалификационна дейност и контрол.
Изготвил: Десислава Ангелова
good practice.ppt |
За повече и по-пълна информация от живота на гимназистите, разгледайте ВСИЧКИ БРОЕВЕ НА ЕЛЕКТРОНИЯ УЧИЛИЩЕН ВЕСТНИК и страницата във FACEBOOK